جلوگیری از نمایش صفحات غیر اخلاقی در گوگل

محدود کردن جستجوی کودکان در گوگل

یکی از ساده ترین راه ها برای محدود کردن جستجو کودکان در اینترنت و جلوگیری از نمایش صفحات غیر اخلاقی هنگام استفاده از موتورجستجوی گوگل انجام تنظیمات پیشنهاد شده توسط خود شرکت گوگل است که شما به راحتی میتوانید آنرا انجام دهید. در اینجا روش ایجاد محدودیت برای جلوگیری از نمایش صفحات غیر اخلاقی و محدود کردن نتایج جستجو در موتور جستجوی گوگل را توضیح میدهیم. توجه داشته باشید که این تنظیم را باید به ازای هر مرورگری که روی سیستم دارید یعنی کروم، فایرفاکس و غیره به همین صورت انجام دهید.

محدود کردن نتیجه جستجو برای کودکان

برای این کار مانند تصویر بالا ابتدا وارد سایت گوگل شوید و در در قسمت پایین صفحه روی گزینه Setting کیلک کنید تا منوی مربوطه باز شود. در این منو گزینه Search Settings را انتخاب کنید. تا وارد صفحه تنظیمات جستجو شوید. در صفحه تنظیمات جستجو گزینه SafeSearch Filters که معمولا اولین گزینه است را پیدا و تیک چکباکس Turn On SafeSearch را بزنید و سپس در پایین صفحه روی گزینه Save کلیک کنید.

جلوگیری از دسترسی کودکان به صفحات غیر اخلاقی

با این کار دیگر گوگل صفحات و عکس هایی را که حاوی موارد جنسی باشند را در نتیجه جستجوها نمایش نخواهد داد. فقط دقت کنید حتما باید گزینه Save برای ذخیره این تنظیم را در انتهای صفحه انتخاب کنید.

میتوانید برای اعزام تکنسین کامپیوتر و شبکه به محل خود با ما تماس بگیرید.