ویژگیهای جدید ESET Internet Security که در این نرم افزار قرار داده شده است باعث شده است که نسخه ESET Internet Security ویژگی یک راه حل کامل امنیتی با بیشترین مقدار حفاظت و کمترین مقدار استفاده از منابع سیستم را داشته باشد.
فن آوری های پیشرفته استفاده شده در ESET Internet Security از هوش مصنوعی برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها، نرم افزارهای جاسوسی، تروجان ها، کرم ها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، روت کیت ها و سایر تهدیدات بدون ایجاد کاهش کارایی در سیستم شما و یا خراب شدن کامپیوتر شما استفاده می کنند.

در زیر جدولی که شامل ویژگیهای جدید ESET Internet Security است را مشاهده میکنید.

ویژگیهای جدید ESET Internet Security همچنین ویژگی های بهبود یافته دیگری هم دارد از جمله :
· One-click logging – شما می توانید تنها با یک کلیک یک سیاهه های پیشرفته ایجاد کنید.

  • Unified Extensible Firmware Interface (UEFI) Scanner  این ویژگی سطح بالای حفاظت از نرم افزارهای مخرب را با شناسایی و رفع تهدیداتی که به طور بالقوه راه اندازی می شود قبل از اینکه سیستم عامل بوت شود، اضافه می کند.
  • High performance and low system impact  این نسخه برای استفاده کارآمد از منابع سیستم طراحی شده است ودر حین دفاع در مقابل انواع تهدیدات کمترین مقدار منابع را استفاده میکند.
  • Reorganized Advanced setup   در این نسخه تنظیمات LiveGrid® settings در نسخه های قبلی را در بخش Detection engine میتوانید انجام دهید و  تنظیمات Antispam advanced logging در نسخه های قبلی به بخش Diagnostic منتقل شده است.
  • Drag and drop files scan   شما می توانید یک فایل یا پوشه را تنها با کشیدن آن به منطقه مشخص شده اسکن کنید.
  • Referring ESET product to a friend    شرکت تولیدکنندهESET Internet Security  در این نسخه در صورت معرفی این برنامه به دیگران   خرید آنها با لینک ارجاعی شما، برای شما پاداشی برای افزایش زمان استفاده شما از نرم افزار در نظر خواهد گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.