شرکت ESET در نسخه های جدید نرم افزار ESET Internet Security برای معرفی نرم افزار به دیگران به شما افزایش زمان لایسنس آنتی ویروس ESET پاداش می دهد، بنابراین می توانید پیشنهاد استفاده از محصولات ESET خود را با خانواده یا دوستان خود به اشتراک بگذارید. شما حتی می توانید پیشنهاد استفاده از محصول را از یک نرم افزار که از طریق Trial License یا آزمایشی فعال شده به دیگران بدهید.

شرکت ESET در ازای هر پیشنهاد شما به دیگران که منجر به فعال سازی و خرید لایسنس از سایت ESET شود هم به شما و هم به کسی که از طریق لینک ارجاعی شما این نرم افزار را خریداری کرده، زمان اضافی برای استفاده از لایسنس هدیه خواهد داد. فقط دقت کنید که از بین تمام محصولات شرکت ESET، شما فقط محصولی را میتوانید به دیگران پیشنهاد بدهید که خود از آن استفاده میکنید. مانند تصویر زیر

افزایش زمان لایسنس آنتی ویروس ESET


روش پیشنهاد محصولات شرکت ESET به دیگران برای افزایش قانونی زمان استفاده از لایسنس آنتی ویروس ESET

برای ارسال یک لینک ارجاع، در منوی اصلی ESET Internet Security روی Refer your friend کلیک کنید.

افزایش زمان لایسنس آنتی ویروس ESET


سپس روی گزینه Share referral link کلیک کنید.
referral link مربوط به شما ساخته و در یک فیلد به شما نشان داده میشود. لینک را کپی کنید و آن را برای دیگران ارسال کنید. شما می توانید referral link خود را مستقیما از داخل محصول ESET خود در فیس بوک یا توییتر به اشتراک بگذارید.
هنگامی که دوست شما روی referral link که به آنها ارسال می کنید، کلیک می کند، به یک صفحه وب هدایت می شود که می تواند محصول را دانلود کند و از آن برای مدت زمان اضافی رایگان استفاده کند.
به عنوان یک کاربر آزمایشی یا Trial License، برای هر لینک ارجاعی که با موفقیت فعال شده است، یک اعلان دریافت خواهید کرد و مجوز شما به طور خودکار برای مدت زمان بیشتری تمدید خواهد شد.
شما می توانید تعداد لینک های ارجاع شده که با موفقیت فعال شده است را در پنجره Refer Your Friend of your product ESE مشاهده و بررسی کنید. این یکی از روشهای افزایش زمان لایسنس آنتی ویروس ESET است که میتواند مورد استفاده قرار بگیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.