خدمات نصب و راه اندازی انواع پرینتر در تهران شامل ارائه خدمت نصب و راه اندازی پرینتر و اشتراک گذاری پرینتر در شبکه محلی و یا روی یک سیستم خاص است.

با استفاده از این خدمات، بعد از نصب و راه اندازی شبکه شما می توانید پرینترهای خود را به شبکه متصل کرده و با اشتراک گذاری آن ها امکان استفاده از پرینتر را برای سایر کاربران شبکه ایجاد کنید.

نصب پرینتر به معنای راه اندازی پرینتر و نصب درایورهای لازم برای کار با آن است. این خدمات معمولا به صورت حضوری انجام میشود. در صورتی که شما قصد دارید پرینترهای خود را به یک شبکه متصل کرده و از امکان اشتراک گذاری آن ها استفاده کنید، بهتر است از خدمات شرکت پشتیبانی شبکه های کامپیوتری گروه استاد شبکه استفاده کنید.

در خدمات اشتراک گذاری پرینتر، پرینترها به شبکه متصل شده و تمامی کاربرانی که دز آن شبکه حضور دارند، می توانند از آن پرینترها استفاده کنند. این خدمات به دلیل کاهش هزینه و افزایش بهره وری و بهبود روند کاری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت دریافت خدمات راه اندازی پرینتر، نصب پرینتر شبکه و به اشتراک گذاری چاپگر در شبکه در محل خود با شماره تلفن 02163877763 یا 09355213763 تماس بگیرید. تکنسین‌های ما در هر ساعت از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به نیازهای شما هستند.

نصب و اشتراک گذاری پرینتر

خدمات نصب و راه اندازی و اشتراک گذاری پرینترهای لیزری، پرینترهای چندکاره و پرینترهای حرارتی به صورت حضوری در کلیه مناطق مرکز تهران، غرب تهران، شمال و شرق تهران یکی از خدماتی است که توسط گروه استاد شبکه با بیش از ده سال تجربه در زمینه شبکه و کامپیوتر انجام میشود.

با اشتراک گذاری پرینتر شبکه، می توان به صورت مشترک از یک پرینتر استفاده کرد و از این طریق هزینه خرید پرینتر، نصب و نگهداری آن را کاهش داد. در این حالت تنها هزینه ای که بعد از استفاده اشتراکی از پرینتر باید پرداخت شود، هزینه برگه و مواد چاپی آن است.

در خدمات نصب و به اشتراک گذاری چاپگر در شبکه، پرینتر نصب شده در محل مشتری از طریق شبکه کامپیوتری به اشتراک گذاشته می شود. این امر باعث می شود تا بتوانید از طریق هر کدام از سیستم های موجود در شبکه به صورت مستقیم به پرینتر متصل شده و از آن استفاده کنید و دیگر نیازی به انتقال فایل به یک سیستم دیگر و انجام چاپ از طریق آن دستگاه نمی باشد.

در کل، خدمات نصب و اشتراک گذاری پرینتر یک راه حل موثر برای کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری است که برای افراد و شرکت ها بسیار مفید است.

شما میتوانید برای اعزام نصاب پرینتر تهران به محل و ثبت سفارش خود از طریق تماس با شماره های   02163877763 09355213763 و اعلام درخواست خود در سریع ترین زمان خدمات نصب و اشتراک گذاری پرینتر را در محل خود دریافت کنید.

از آنجا که نصب پرینتر در منزل و محل کار به صورتهای مختلف و بسته به نیاز و قابلیتهای دستگاه چاپگر متفاوت است میتوانید برای نصب و راه اندازی و نیز رفع مشکلات مربوط به اشتراک گذاری چاپگرهای موجود در شبکه که قبلا در شبکه شما اشتراک گذاشته شده اند اما الان دسترسی به آنها از طریق شبکه ممکن نیست با ما تماس بگیرید.

هزینه نصب و اشتراک گذاری پرینتر در شبکه

 هزینه انجام خدمات نصب و اشتراک گداری پرینتر روی سیستم های دیگر شبکه بین 300 تا 600 هزار تومان می باشد. متغیر بودن قیمت نصب و اشتراک گذاری پرینتر در محل بسته به تعداد دستگاه هایی که میخواهید روی آنها از یک پرینتر استفاده کنید و نیز نوع نصب پرینتر و درایور پرینتر می باشد. 

برای اطلاع دقیق از هزینه میتوانید در زمان تماس با ما برای اعزام کارشناس نصب پرینتر با اعلام شرایط و تعداد سیستم های خود از مبلغ دقیق هزینه مطلغ شوید. همانطور که میدانید دستگاه های چاپگر توسط شرکت های مختلف و برای اهداف کاری متفاوت تولید میشود.

مهمترین برندهای های تولید کننده دستگاه چاپگر HP, Canon,Konica,Samsung میباشند که در همه اینها روال نصب دستگاه چاپگر تقریبا یکسان است و فقط درایور دستگاه ها متفاوت است.

ساعت کاری شرکت خدمات نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری

شرکت خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه و کامپیوتر گروه استاد شبکه در تمام روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 9 شب آماده ارائه خدمات نصب و اشتراک گذاری پرینتر در محل شما می باشد.

معمولا در زمان انجام خدمات نصب و اشتراک گذاری دستگاه های چاپگر نیاز به تست ارتباط و انجام تنظیمات دیگری می باشد که گروه استاد شبکه با بیش از ده سال تجربه این تنظیمات را به سرعت انجام داده و شما میتوانید به راحتی از پرینتر و دستگاه های چاپگر خود در شبکه استفاده کنید. 

برای درخواست خدمات نصب، راه اندازی و نیز اشتراک گذاری پرینتر در محل خود میتوانید از طریق تماس با شماره های 02163877763 09355213763 با ما تماس بگیرید و بعد از اعلام درخواست خود در سریع ترین زمان خدمات نصب و اشتراک گذاری پرینتر را در محل خود دریافت کنید.

انواع روش های نصب پرینتر

نصب پرینترها در محل کار و منزل معمولا به دو صورت نصب لوکال و نصب از طریق شبکه انجام میشود. در حالت نصب لوکال دستگاه چاپگر از طریق کابل مستقیم به سیستم شما وصل شده و بعد از نصب درایور مربوط به دستگاه چاپگر در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد میتوانید از دستگاه چاپگر استفاده کنید.

همچنین اگر کامپیوتر یا لپتاپ شما به یک مودم وای فای یا شبکه کابلی متصل است میتوانید با اشتراک گذاری این پرینتر با کامپیوترهای دیگر امکان دسترسی سیستم های دیگر را به این پرینتر بدهید. اما در در این حالت دسترسی به این پرینتر فقط در زمان روشن بودن کامپیوتری است که به طور مستقیم به چاپگر وصل شده است.

روش دیگر نصب پرینتر در سطح شبکه برای دستگاه های چاپگری که دارای پورت شبکه هستند ممکن است. در این حالت دستگاه چاپگر یک آی پی در سطح شبکه خواهد داشت و از آن طریق در سطح شبکه در دسترس سایر سیستم های موجود خواهد بود و فقط نیاز به نصب درایور دستگاه روی سیستم های موجود در شبکه خواهد بود.

مزیت این نوع نصب نسبت به نصب لوکال این است که نیاز به روشن ماندن یک سیستم برای دسترسی به پرینتر در سطح شبکه نیست.

معمولا بعد از مدتی از نصب چاپگر و اشتراک گذاری دستگاه در سطح شبکه ممکن است به دلایل مختلف امکان استفاده از دستگاه چاپگر در سطح شبکه یا حتی به صورت لوکال از بین برود و نتوانید از دستگاه چاپگر درست استفاده کنید که در این حالت میتوانید برای رفع مشکل اشتراک گذاری پرینتر در محل خود با ما تماس بگیرید.

عدم دسترسی به پرینتر در سطح شبکه میتواند به علت مشکلات نرم افزاری مانند ویروس یا یک آپدیت یا سخت افزاری کامپیوتر باشد که بعد از تماس با ما به سرعت مرتفع خواهد شد.

نصب و اشتراک گذاری پرینتر در محل

اگر شما دستگاه چاپگر جدیدی برای محل کار یا منزل خود تهیه کرده اید متیوانید برای نصب و اشتراک گذاری این دستگاه در سطح شبکه یا به صورت لوکالی با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان بتوانید از این دستگاه در سطح شبکه یا محل کار خود استفاده کنید.

انواع کاربردهای پرینتر

یکی از کاربردهای پرینتر در فروشگاه ها و شرکت ها صدور فاکتور برای مشتریان است. یکی دیگر از خدمات گروه استاد شبکه نصب نرم افزار صدور فاکتور، مدیریت موجودی کالاها و مشتریان است. برای نصب نرم افزار صدور فاکتور و مدیریت موجودی و مشتریان میتوانید با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین بتوانید از این خدمات ما استفاده کنید.

امروزه انواع مختلف پرینتر به منظور استفاده های مختلف تولید شده اند و تقریبا اکثر کسب و کارهای نیاز به استفاده از یکی از انواع

    • پرینترجوهرافشان
    • پرینترهای لیزری B/W
    • پرینترهای لیزری رنگی
    • پرینترهای عکاسی
    • پرینترهای چندمنظوره
    • پرینترهای حرارتی
    • پرینترهای قلمی
    • پرینترهای صنعتی
    • پرینترهای بارکد

دارند که پرینترهای حرارتی یکی از انواع چاپگرها میباشند که با ایجاد گرما یا حرارت متن مورد نظر را روی رول کاغذی مخصوص چاپ میکند. این دسته از چاپگرها برخلاف سایر چاپگرهای موجود، نیازی به جوهر یا شارژ کارتریج ندارند و برای شرایطی مناسب هستند که تعداد پرینت بالایی در روز گرفته شده اما ماندگاری متن چاپ شده از اهمیت کمتری برخوردار باشد.

پرینترهای حرارتی کاملا مناسب استفاده در درمانگاهها، رستورانها، فروشگاه ها و تمامی مراکزی است که روزانه نیاز به چاپ تعداد بالایی قبض دارند.

برای نصب این پرینترها هم مانند سایر پرینترها نیاز به درایو آن دارید که معمولا در زمان خرید داخل کارتن دستگاه در یک CD وجود دارد. در صورتی که CD درایور پرینتر حرارتی شما به هر دلیلی در دسترس نیست میتوانید با جستجو در اینترنت و وارد کردن مدل دقیق دستگاه درایور مناسب را پیدا و روی سیستم نصب کنید تا بتوانید بعد از اتصال پرینتر به کامپیوتر از آن استفاده کنید.

گروه استاد شبکه با بیش از ده سال تجربه در زمینه شبکه و کامپیوتر آماده ارایه خدمات مربوط به نصب و راه اندازی و اشتراک گداری انواع پرینتر در محل شما میباشد. فقط کافی است با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان بتوانید از پرینتر خود در سطح شبکه و یا روی سیستم خود استفاده کنید.

نصب و راه اندازی پرینتر حرارتی

نصب پرینترهای حرارتی

مورد استفاده اصلی پرینترهای حرارتی برای صدور فاکتور است. پرینترهای حرارتی نیازی به جوهر یا تونر ندارند و مواد اولیه مورد نیاز این پرینترها فقط همان رول های کاغذ می باشد که البته انواع مختلف با قیمت و کیفیت ها متقاوتی دارند. برای راه اندازی سیستم صدور فاکتور و مدیریت موجودی کالا و مشتریان میتوانید از طریق تماس با شماره های

02163877763

09355213763

و اعلام درخواست خود در سریع ترین زمان خدمات مورد نیاز خود را در محل دریافت کنید.

در پرینترهای حرارتی مانند روش پرینت اتو برای انتقال طرح مدار روی فیبر مدار چاپی استفاده میشود. در چاپگرهای حرارتی، تنها هزینه چاپ، تهیه رول کاغذ مخصوص است که استفاده از این نوع پرینترها را مقرون به صرفه میکند. معمولا کاغذ چاپگرهای حرارتی را در بازار با نام فیش پرینتر میشناسند که به صورت رول عرضه میشود و بسته به کیفیت و اندازه طول رول، دارای قیمت های متفاوتی هستند.

میتوانید برای اعزام تکنسین کامپیوتر و شبکه به محل خود با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.