تعرفه خدمات ریموتی و حضوری شبکه و کامپیوتر

تعرفه خدمات شبکه و کامپیوتر

تعرفه خدمات شبکه و کامپیوتر گروه استاد شبکه

تعرفه خدمات شبکه و کامپیوتر که توسط گروه استاد شبکه به صورت ریموتی و حضوری انجام می‌شود در زیر آمده است.

ما در خدمات شبکه و کامپیوتر گروه استاد شبکه، به عنوان یک تیم متخصص در این زمینه با بیش از 10 سال تجربه، آماده‌ایم تا نیازهای فناوری اطلاعات شما را به بهترین شکل ممکن برطرف کنیم.

اما به غیر از هزینه رفت و آمد، محل مورد نظر برای دریافت خدمات در میزان تعرفه خدمات شبکه و کامپیوتر موثر است چرا که، نوع و کیفیت خدمات شبکه و کامپیوتر برای شرکت هایی که دارای تعدادی سیستم شبکه شده هستند با نصب یک سیستم خانگی کاملا متفاوت است.

برای دریافت کلیه خدمات حضوری و ریموتی شبکه و کامپیوتر کافیست از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید.

موبایل: 09355213763
تلفن: 02163877763

تعرفه خدمات شبکه و کامپیوتر به صورت ریموتی و از راه دور

تعرفه خدمات شبکه و کامپیوتر به صورت ریموتی و از راه دور برای خدماتی که ارائه آنها از راه دور و از طریق اینترنت امکان پذیر است تا 50 درصد کمتر از خدمات شبکه و کامپیوتر به صورت حضوری می‌باشد.

دلیل این مورد هم حذف زمان رفت و آمد و کاهش هزینه آن است. البته باید در نظر داشت که انجام همه خدمات شبکه و کامپیوتر به صورت ریموتی و از راه دور ممکن نیست و برای بعضی از کارها چاره ای جز حضور فیزیکی تکنسین در محل نیست.

در صورت نیاز به دریافت خدمات پشتیبانی شبکه کامپیوتری به صورت ریموتی می توانید با موبایل: 09355213763 یا تلفن: 02163877763 تماس حاصل فرمایید تا برای انجام خدمات از راه دور شبکه و کامپیوتر هماهنگی‌های لازم انجام شود.

جدول تعرفه خدمات شبکه و کامپیوتر در تهران

تعرفه خدمات شبکه و کامپیوتر ما برای انجام کارهای متنوع از نصب و راه اندازی کلیه سرویس‌های شبکه تا نصب ویندوز در زیر آمده است. در زیر دو جدول برای تعرفه خدمات شبکه و کامپیوتر در تهران وجود دارد که جدول اول تعرفه خدمات شبکه و جدول دوم تعرفه خدمات کامپیوتری گروه استاد شبکه را نشان میدهد و هیچ هزینه‌ی دیگری بابت هزینه رفت و آمد از شما دریافت نخواهد شد.

دریافت سریع و بدون دردسر خدمات شبکه و کامپیوتر در تهران

 فرآیند همکاری با ما بسیار ساده و بدون دردسر است فقط یک تماس

جدول تعرفه خدمات حضوری شبکه در تهران

تعرفه خدمات شبکه گروه استاد شبکه

در مورد خدمات ریموتی همانطور که در بالا گفته شده، هزینه خدمات به صورت ریموتی تا پنجاه درصد کمتر از خدمات حضوری می‌باشد.

جدول تعرفه خدمات کامپیوتر در تهران به صورت حضوری

 

تعرفه خدمات کامپیوتری گروه استاد شبکه در تهران

مشاهده قرارداد خدمات پشتیبانی ماهانه گروه استاد شبکه

مشاهده تعرفه خدمات ویپ گروه استاد شبکه کلیک کنید

برای اطلاع دقیقتر از هزینه خدمات رایانه ای مورد نیاز خود میتوانید قبل از اعزام کارشناس شبکه و کامپیوتر با ما تماس بگیرید