امروزه بیشتر شرکتها با برون سپاری نیازهای شبکه و کامپیوتری خود، به دنبال شرکت یا افرادی برای عقد قرارداد پشتیبانی آی تی و شبکه خود میباشند. معمولا مهمترین فاکتور شرکتها برای دریافت خدمات پشتیبانی کامپیوتر ماهانه هزینه و کیفیت خدمات پشتیبانی آی تی و شبکه است.
در زیر ما جدول قیمت قرارداد پشتیبانی آی تی و شبکه و پشتیبانی کامپیوتر ماهانه را بر اساس تعداد سیستم و مدت زمان انجام کار که توسط گروه استاد شبکه ارائه میشود را قرار دادهایم.
در جدول زیر تعرفه قرارداد پشتیبانی آی تی و شبکه در تهران با گروه استاد شبکه آمده است. معمولا در مراجعات یک مرحلهای که نیاز به مراجعه مجدد وجود ندارد نیازی به قرارداد نیست، چون در مورد قیمت و نوع کار قبلا با خدمات پشتیبانی شبکه توافق شده و پس از انجام کار هزینه آن دریافت شده و همکاری به پایان میرسد.
برای قرارداد پشتیبانی آی تی و شبکه با شماره تلفن 02163877763
یا 09355213763
تماس بگیرید.
مزایای قرارداد پشتیبانی آی تی و شبکه با گروه استاد شبکه
انعقاد قرارداد پشتیبانی آی تی و شبکه با گروه استاد شبکه مزایای زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. در تمام پکیج های پشتیبانی شبکه ما موارد زیر به صورت نامحدود قرار دارند:
✔️مراجعات منظم و نامحدود کارشناسان شبکه و بررسی چک لیست
✔️تهیه لیست تجهیزات ، سرور ها و ادوات موجود در شرکت شما
✔️پشتیبان ثابت و حضور فوری برای رفع مشکلات کاربران و شبکه در محل شما یا به صورت آنلاین
✔️ارائه گزارش های منظم مشکلات و کارهای انجام شده در پایان هر ماه
✔️مراجعه فوری کارشناس بدون قرارگیری در صف
✔️پایش و مانیتورینگ سرور ها
✔️بکاپ گیری منظم جهت مقابله با نفوذ باج افزار ها ، سرقت ، از بین رفتن اطلاعات بر اثر حوادث
✔️ نگهداری حرفه ای سایت و ایمیل سرور و دامنه ها
✔️ ایجاد دسترسی از راه دور به نرم افزار های حسابداری ، فروش ، اداری ، کنترل پرسنل و غیره
✔️مشاوره های حرفه ای در زمینه شبکه
در نظر داشته باشید عقد قرارداد پشتیبانی آی تی و شبکه با گروه استاد شبکه، باعث اطمینان خاطر شما جهت حفظ و نگهداری اطلاعات سازمان از طریق اجرای بک آپهای زمانبندی شده و نیز تست و سرویس سیستمهای کامپیوتری و سرورهای شما برای جلوگیری از ایجاد مشکل و نیز رفع سریع مشکلات احتمالی باعث افزایش زمان کار مفید کارکنان شرکت میشود.
همچنین اگر بدون قرارداد پشتیبانی نیاز به مراجعه یک مرحلهای برای دریافت خدمات شبکه در تهران دارید کافیست از طریق شمارههای موجود با ما تماس بگیرید. تلفن: 02163877763 موبایل: 09355213763
عوامل موثر در هزینه قرارداد پشتیبانی آی تی و شبکه
قبل از هر چیز باید به این موضوع توجه داشته باشید که هزینه قرارداد پشتیبانی شبکههای کامپیوتری با توجه به تعداد سرورها، تعداد سیستمها، تعداد سوییچها، سرویسها و نرم افزارهای شبکه و تعداد دفعات مراجعه حضوری ماهانه کارشناس، تعداد ساعات پشتیبانی آنلاین، راه اندازی و نصب سرویسهای جدید متفاوت است.
اما به صورت کلی هزینه قرارداد پشتیبانی شبکههای کامپیوتری به صورت ماهیانه که توسط گروه استاد شبکه انجام میشود به صورت زیر میباشد که برای انجام دقیق البته نیاز به بررسی حضوری و صحبت درباره جزییات کار میباشد.
جدول هزینه انواع قرارداد پشتیبانی آی تی و شبکه به صورت ماهیانه
قرارداد A |
هزینه قرارداد پشتیبانی آی تی و شبکه ماهیانه مبلغ 5 میلیون تومان |
تعداد بازدید حضوری در ماه : 2 تا 4 روز پشتیبانی آنلاین: تا 15ساعت تعداد شعب: 1 تعداد سرور فیزیکی: 1 سوییچ شبکه: 1 یا 2 کامپیوتر و پرینتر: از 1 تا 10 عدد فایل و پرینتر شرینگ تهیه بک آپ هر 15 روز نصب و راه اندازی فایروال نصب و پشتیبانی اکتیودایرکتوری پشتیبانی از سیستم تلفنی سانترال پشتیبانی و نگهداری از دوربینهای مداربسته رفع مشکلات کاربران و نصب برنامههای مورد نیاز پشتیبانی شبکه و رفع مشکلات شبکه و قطعی ارتباطات |
قرارداد B |
هزینه قرارداد پشتیبانی آی تی و شبکه ماهیانه مبلغ 8 میلیون تومان |
تعداد بازدید حضوری در ماه : 5 تا 9 روز انجام خدمات به صورت آنلاین: تا 30 ساعت تعداد شعب: 1 یا 2 تعداد سرور فیزیکی: 1 تا 3 سوییچ شبکه: 1 تا 3 کامپیوتر و پرینتر: تا 30 عدد فایل و پرینتر شرینگ تهیه بک آپ هر 15 روز نصب و راه اندازی فایروال نصب و پشتبانی اکتیودایرکتوری مجازی سازی با هایپروی مجازی سازی با vmware رفع مشکلات شبکه و قطعی ارتباطات در سریع ترین زمان رفع مشکلات کاربران و نصب برنامه ها و انجام تنظیمات لازم پشتیبانی از سیستم تلفنی ویپ یا سانترال پشتیبانی و نگهداری از دوربینهای مداربسته |
قرارداد C |
هزینه قرارداد پشتیبانی آی تی و شبکه ماهیانه مبلغ 12 میلیون تومان |
تعداد بازدید حضوری در ماه : 10 تا 15 روز انجام خدمات آنلاین در ماه: تا 40 ساعت تعداد شعب: 1 تا 3 تعداد سرور فیزیکی: 1 تا 4 سوییچ شبکه: 1 تا 4 کامپیوتر و پرینتر: تا 70 عدد فایل و پرینتر شرینگ تهیه بک آپ هر 15 روز نصب و راه اندازی فایروال مدیریت مصرف اینترنت راه اندازی سیستم دورکاری دسترسی به منابع شبکه از راه دور و از طریق گوشی رفع مشکلات شبکه و قطعی ارتباطات در سریع ترین زمان رفع مشکلات کاربران و نصب برنامه ها و انجام تنظیمات لازم نصب و پشتیبانی اکتیودایرکتوری پشتیبانی از مجازی سازی هایپروی پشتیبانی از مجازی سازی vmware پشتیبانی مرکز تلفن ویپ و سانترال مانیتورینگ شبکه پشتیبانی و نگهداری از دوربینهای مداربسته |
برای قرارداد پشتیبانی آی تی و شبکه با شماره تلفن 02163877763
یا 09355213763
تماس بگیرید.
موارد لازم برای درج در قرارداد پشتیبانی آی تی و شبکه
- درج اسامی طرفین قرارداد
- موضوع قرارداد
- درج کلیات قرارداد
- تاریخ شروع و پایان قرارداد
- مبلغ توافق شده برای انجام خدمات
- زمانبندی حضور پیمانکار در محل کارفرما
- درج تعهدات کارفرما و پیمانکار
- شرایط فسخ قرارداد
درج اسامی طرفین قرارداد
قرارداد پشتیبانی آی تی و شبکه توافق نامهای است که بین کارفرما و پیمانکار ایجاد میشود. بعد از بستن قرارداد امکان ایجاد تغییر در قرارداد وجود نخواهد داشت مگر این که هر دو طرف در این باره به توافق رسیده باشند. در این قرارداد باید مشخصات طرفین به صورت کامل بیان شود.
متن قرارداد به این صورت شروع می شود: این قرارداد بین آقا/ خانم/ شرکت………… که از این پس کارفرما نامیده می شود از یک طرف و مجموعه گروه استاد شبکه که نماینده آن آقای ….………با شماره تماس ……که از این پس پیمانکار نامیده می شود از طرف دیگر به شرح زیر منعقد می گردد.
موضوع قرارداد
موضوع قرارداد پشتیبانی آی تی و شبکه بین کارفرما و پیمانکار با در نظر گرفتن شرایط دو طرف و بر اساس قوانین دولتی کشور خواهد بود و هرگونه سرپیچی از مفاد قرارداد شامل پیگرد قانونی خواهد شد. در این قرارداد تکالیف هر یک از طرفین به طور دقیق و به صورت کتبی ذکر خواهد شد. بنابراین با داشتن قرارداد پشتیبانی آی تی و شبکه ، مسئولیت های هر دو طرفین در قبال یکدیگر تضمین خواهد شد.
ذکر کلیات قرارداد
در این قرارداد کلیات به صورت تیتر وار بیان خواهند شد که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره مینماییم.
پشتیبانی و نگهداری نرم افزاری و سخت افزاری کلیهی تجهیزات کامپیوتری و شبکه
عیب یابی و بروزرسانی تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری کارفرما
مشاوره در حوزه خدمات IT جهت بهبود عملکرد سیستم
خدمات مشاوره در زمینه امنیت شبکه کارفرما
خدمات جهت ایجاد بستر مناسب برای نصب و راه اندازی نرم افزارهای کاربردی، اداری، مالی و….
مدت زمان قرارداد
تاریخ شروع و پایان قرارداد پشتیبانی آی تی و شبکه باید به صورت کاملا واضح ذکر شد. در صورت انجام نشدن پروژه در تاریخ معین طبق بندهای موجود در قرارداد با شخص یا شرکت مورد نظر برخورد خواهد شد و ملزم به پرداخت زیان خواهد بود. قراردادهای پشتیبانی معمولا به سه حالت سه ماهه، شش ماهه و یکساله بسته میشوند.
قرارداد حاضر از تاریخ ….. لغایت …… به مدت….ماه دارای اعتبار و لازم الاجرا میباشد.
مبلغ توافق شده برای انجام خدمات
خدمات پشتیبانی ای تی حوزه بسیار گسترده ای دارد که بنا بر خدماتی که لازم دارید هزینه قرارداد پشتیبانی شبکههای کامپیوتری میتوانید متفاوت باشد.
دستمزد این قرارداد برای مدت ……….. با مبلغ …………. ریال میباشد که طبق توافق صورت گرفته شده ( هرماه یا در ابتدا و یا پایان کار) بایستی به پیمانکار پرداخت گردد.
زمانبندی حضور در محل کارفرما
طبق این قرارداد پیمانکار موظف است در هر زمانی که کارفرما لازم بداند در محل کارفرما حضور داشته و تا برطرف نکردن اشکال بکار خود ادامه دهد. همچنین اگر ضرورتی پیش نیامد بصورت دوره ای هر ماه یک بار بازدید کامل داشته و گزارش آنرا در صورت لزوم به کارفرما ارائه دهد.
در صورتی که کارفرما اعلام نیاز به نصب سخت افزار و یا سرویس جدیدی داشته باشد، پیمانکار موظف است به صورت مازاد و خارج از قرارداد نیاز مربوطه را برآورده کرده و هزینه راه اندازی را به صورت جداگانه دریافت کند. در صورتی که سرویس مورد نظر نیاز به نگهداری و پشتیبانی در طول مدت قرارداد داشت، مبلغ مورد نظر به مبلغ پشتیبانی فعلی افزوده می شود.
در صورت اعزام کارشناس به ماموریت های خارج از محدوده شهر تهران علاوه بر محاسبه مبلغ ایاب و ذهاب مبلغی بصورت توافقی برای حضور کارشناس در نظر گرفته خواهد شد که مبلغ نهایی بصورت فاکتور برای کارفرما ارسال می گردد که این مبلغ از سوی کارفرما قابل پرداخت خواهد بود.
تعهدات پیمانکار در قرارداد پشتیبانی آی تی و شبکه
تعهدات پیمانکار در قرارداد پشتیبانی آی تی و شبکه
انجام درخواست های کارفرما در زمینه شبکه شامل:
خدمات پشتیبانی و نگهداری زیرساخت ارتباطات اینترنتی و سرویس های راه اندازی شده
پشتیبانی و نگهداری سرورها و کلاینت ها و سایر تجهیزات شبکه (شامل سوییچ ها و مودم ها)
پشتیبانی و نگهداری ارتباطات شبکهای دوربین ها ( ارتباط شبکه دوربین بین انبار و دفتر مرکزی)
پیمانکار موظف به حفظ محرمانگی اطلاعات کارفرما می باشد.
تعهدات کارفرما در قرارداد پشتیبانی آی تی
همکاری در فراهم آوردن شرایط مطلوب برای انجام خدمات پیمانکار.
در اختیار قرار دادن یک رایانه در محل کارفرما برای انجام امور پشتیبانی.
حمل دستگاههای معیوبی که امکان تعمیر در محل کارفرما ندارند به محل پیمانکار و برگشت آن.
کارفرما بدون هماهنگی مجری مجاز به نصب نرم افزار یا اعمال تغییرات روی سرورها و سیستمهای کاربران نخواهد بود.
شرایط فسخ قرارداد
در صورتی که هر یک از طرفین قرارداد به تعهدات قراردادی خود عمل ننماید طرف دیگر میتواند با یک اخطار کتبی نسبت به فسخ قرارداد اقدام نماید. بدیهی است طرفین تعهدات خود را تا زمان فسخ قرارداد ادامه خواهند داد.
لازم به توضیح است در صورت فسخ قرارداد از طرف کارفرما کلیه هزینههای درج شده در قرارداد پشتیبانی آی تی و شبکه تا زمان قبل از فسخ قرارداد به پیمانکار بابت اجرای قرارداد پرداخت خواهد شد.
دانلود فرم قرارداد پشتیبانی آی تی و شبکه
مشاهده تعرفه انجام خدمات حضوری و ریموتی شبکه و کامپیوتر در تهران