راه اندازی و نصب ویپ (VOIP)

راه اندازی و نصب ویپ (VOIP) با بهترین تجهیزات

الان چند سالی است که اکثر شرکت‌هایی که نیاز به داشتن مرکز تلفن در مجموعه خود دارند بیشتر از تکنولوژی ویپ استفاده می کنند و این تکنولوژی در حال جایگزینی با مرکز تلفن‌های سانترال است. علت تمایل بیشتر برای استفاده از خدمات نصب ویپ توسط شرکت‌ها، امکانات زیادی است که در صورت استفاده از این سرویس میتوان در اختیار داشت در کنار نیاز به زیرساخت کمتر و نیز ارزانتر بودن آن است.

مزایای استفاده از مرکز تلفن‌های ویپ در مقایسه با مرکز تلفن‌های سانترال باعث تمایل مشتریان به استفاده از این تکنولوژی شده است. شرکت‌ها و سازمان‌ها با دریافت خدمات نصب و راه اندازی ویپ ضمن اینکه تمام امکانات موجود در مرکز تلفن سانترال را خواهند داشت علاوه بر آن می توانند از بسیاری امکانات دیگر هم در کنار آن بهره ببرند.

نصب ویپ (VOIP)

 

برای دریافت کلیه خدمات پشتیبانی و راه اندازی VOIP با شماره تلفن های 02163877763 یا 09355213763 تماس بگیرید.

جهت مشاهده تعرفه خدمات نصب و راه اندازی ویپ کلیک کنید

همانطور که میدانید برای نصب سانترال در یک شرکت نیاز به ایجاد زیرساخت مخابراتی و انجام کابل کشی تلفن و خرید دستگاه سانترال و نیز کارت های مورد نیاز برای دستگاه سانترال است که بسته به نوع دستگاه این کارت های متفاوت است و قیمت نسبتا بالایی دارد و نیز خرید گوشی های تلفن برای کاربران است.

اما در مرکز تلفن ویپ میتوان با نصب یک نرم افزار روی موبایل کارمندان و فقط راه اندازی سرور ویپ روی یک کامپیوتر امکان تماس کارمندان با یک دیگر را فراهم کرد. این ویژگی باعت می شود که هزینه راه اندازی و نصب ویپ بسیار کمتر از سانترال باشد.

البته در نظر داشته باشید که میتوانید برای استفاده از مرکز تلفن ویپ از تلفن رومیزی و یا نصب سافت فون روی کامپیوتر هم استفاده کرد که در این صورت نیاز به خرید تلفن و یا هدفون خواهد بود. همچنین در نظر داشته باشید که هر اندازه انتظار شما از سرویس ویپ بیشتر باشد نیاز به هزینه بیشتری خواهد بود اما باز هم در تمام موارد در مقایسه با سانترال هزینه کمتری خواهد بود ضمن اینکه امکانات بیشتری هم به شما ارائه خواهد کرد.

همچنین اگر بخواهید برای کارمندان تلفن ویپ تهیه کنید نیازی به انجام دوباره کابل کشی شبکه برای ویپ نخواهید داشت و میتوان از کابل کشی قبلی برای سیستم های شرکت استفاده کرد.

مزیت دیگر راه اندازی سیستم VOIP نسبت به سانترال امکان اتصال به نرم افزار مدیریت مشریان است که در صورت پیش بینی این قابلیت در نرم افزار می توان در زمان تماس مشتری به اطلاعات مشتری دسترسی پیدا کرد.

راه اندازی سیستم VOIP

 

ویژگی‌های انعطاف پذیری سیستم voip

در این سیستم می توان به راحتی امکانی را ایجاد و امکانی را حذف کرد و یا تغییر داد. زیرا تمام تلفن های این سیستم مستقیما به سرور متصل هستند و از طریق برنامه ریزی سرور می توان به راحتی تغییرات خواسته شده را اعمال کرد. البته برای این منظور شما باید دارای یک گروه حرف های پشتیبانی Voip و برنامه نویس کاربلد باشد.

  امکان استفاده همزمان تعداد بالای کاربر

با نصب ویپ به راحتی می توان در کنفرانس ها حتی جلسات بین المللی تعداد بالای کاربران را ساپورت کرد و بعد از اتمام کنفرانس فایل جلسات را به تک تک افراد فرستاد.

قابلیت استفاده از نرم افزار های تلفنی جدید

این سیستم با توجه به اینکه قابلیت ارتقاء و آپدیت شدن را دارد می تواند از نرم افزارهای برزو تلفنی هم استفاده کند در صورتی که در سیستم آنالوگ این امکان وجود ندارد.

 عدم لزوم استفاده از دستگاه فکس برای ارسال فکس

یک از امکانات سیستم voip امکان فرستادن فکس به راحتی و بدون نیاز به داشتن دستگاه فکس می باشد. که این کار به وسیله یک نرم افزار ساده که جز کوچکی از امکانات این سیستم است انجام می شود. امکانات این چنینی به شما گوشزد می کند که تیم پشتیبانی Voip باید به برنامه ها و سیستم نرم افزاری هم مسلط باشند.

امکان جابه جایی راحت کاربران
حتما برای شما هم پیش آمده که با جابه جایی اتاق شما در شرکت مشکل انتقال شماره داخلی به آن اتاق به معضلی تبدیل می شود. تا آنجایی که حتی عنوان شماره داخلی تغییر می یابد. ولی در سیستم voip این کار به سادگی و تنها با تغییر یک ip امکان پذیر خواهد بود.

کاهش هزینه با سیستم voip
هزینه تمام شده هم در بخش خریداری و راه اندازی ویپ و هم در بخش هزینه تماس ها به ویژه تماس های بین المللی و هم در بخش نگهداری و پشتیبانی Voip بسیار کمتر و پایین تر از تلفن های سنتی و آنالوگ می باشد.

داشتن امنیت بالاتر نسبت به شبکه آنالوگ
در این تکنولوژی نمی توان به راحتی وارد شبکه شد. ولی در سیستم آنالوگ با استفاده از یک گوشی و وصل کردن آن به پریز شبکه می توان وارد شبکه شد. در صورتی که در این سیستم باید تمامی کاربران برای سرور تعریف و شناخته شوند. همچنین برای افزایش امنیت در این روش می توان تمام خطوط و شبکه را بر روی VPN شخصی پیاده کرد که بسیار مفید و با امنیت بالا خواهد بود.

سهولت اضافه کردن شماره تلفن
در voip به راحتی با اضافه کردن گیت در سرور می توان شماره تلفن جدید برای تماس به شبکه اضافه کرد.

قابلیت اتصال چندین دفتر در نقاط مختلف به یک شماره تلفن
در راه اندازی ویپ این امکان وجود دارد که چندین دفتر در نقاط مختلف کشور و یا شهر را به یک شماره تلفن واحد وصل و از امکانات آن استفاده کرد. البته در این روش پشتیبانی Voip نقش اساسی داشته و باید در هدایت تماس بسیار دقت کنند.

مانیتورینگ و کنترل راحت سیستم
در این سیستم به راحتی مکالمات قابل رهگیری هستند. در این روش به سهولت می توان ریز مکالمات را رصد و مکالمات را ضبط و نگهداری کرد.

با راه‌اندازی ویپ شما میتوانید از هر نقطه ای خارج از مجموعه به داخلی های شرکت دسترسی داشته باشید و شماره داخلی تعیین شده روی گوشی را پاسخ گویی کنید. گروه استاد شبکه با اتکا به دانش روز و سال‌ها سابقه در عرصه خدمات پشتیبانی VoIP، توانسته است در این چند سال کارنامه‌ای درخشان در راه‌اندازی سیستم‌های تلفنی تحت شبکه از خود برجای بگذارد و به عنوان یکی از شرکت‌های برتر خدمات ویپ تهران شناخته شود.