سامانه اعزام تکنسین شبکه و کامپیوتر به محل مشتری

 اعزام فوری و سریع تکنسین پشتیبانی شبکه و کامپیوتر به محل مشتری یکی از خدمات شرکت پشتیبانی شبکه و کامپیوتر گروه استاد شبکه است که برای رفع مشکلات شبکه و کامپیوتر خود میتوانید از آن استفاده کنید.

تکنسین‌های شبکه و کامپیوتر ما با جدیدترین تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز، به محل شما مراجعه کرده و مشکلات شبکه و کامپیوتر شما را در سریع ترین زمان ممکن برطرف می کنند. برای اعزام فوری و سریع تکنسین پشتیبانی شبکه به محل فقط کافیست از طریق شماره‌های زیر با ما تماس بگیرید. 

اگر مشکلاتی در شبکه‌ی کامپیوتری شرکت و محل خود دارید نیازی نیست وقت گرانبها و ذهن خود را صرف عیب یابی و رفع آن مشکل کنید توصیه ما به شما برای رفع سریع مشکلات شبکه تماس با تکنسین شبکه و کامپیوتر برای حضور در محل و رفع مشکلات است.

شما به کسب و کار خود تمرکز کنید و رفع مشکلات شبکه و کامپیوترهای خود را به ما بسپارید.

خدمات حضوری و فوری شبکه و کامپیوتر

با اعزام تکنسین کامپیوتر و شبکه و کامپیوتر به محل، شما می‌توانید نیازهای نصب و راه اندازی سرور hp،  راه اندازی شبکه و پشتیبانی شبکه، نصب و راه اندازی دستگاه سانترال، کابل کشی و مشکلات شبکه پسیو و راه اندازی و نصب ویپ (VOIP) را در محل خود به سرعت دریافت کنید.

شماره تماس گروه استاد شبکه 

در صورت نیاز به خدمات حضوری تکنسین شبکه و کامپیوتر در محل خود می‌توانید از ساعت 9 صبح تا 9 شب از طریق شماره‌های 

موبایل: 09355213763

تلفن: 02163877763

با ما تماس بگیرید تا کارشناسان شبکه و کامپیوتر ما در سریعترین زمان در محل شما حضور یابند.


تکنسین خدمات شبکه‌های کامپیوتری گروه استاد شبکه، مهارت بالای در عیب یابی و رفع مشکل انواع مختلفی از مسائل مربوط به سیستم‌های کامپیوتری یا سرورها یا شبکه‌های شما دارند.

تکنسین تعمیر کامپیوتر، سخت افزار یا نرم افزار معیوب رایانه‌های شخصی یا لپ‌تاپ شما را تشخیص داده و بعد از شناسایی مشکلات با مطلع کردن شما، برای رفع مشکل بهترین راهکار را ارائه می‌کند.

شرح شغل تکنسین‌ خدمات شبکه

تکنسین‌های شبکه باید در مورد سیم کشی دستگاه‌های سخت افزاری اطلاعت کاملی داشته باشند و بتوانند سخت‌افزار و نرم‌افزارهای مختلف را در سطح شبکه نصب کنند.

تکنسین‌های شبکه‌ی ما با داشتن دانش در مورد پروتکل‌های شبکه مانند TCP‌/‌IP و توپولوژی‌های مختلف به راحتی مشکلات شبکه شما را برطرف می کنند.

همچنین ممکن است تکنسین‌های شبکه مجبور باشند از انواع مختلف دستگاه‌های مخابراتی، شبکه‌های محلی (شبکه‌های محلی)، شبکه‌های گسترده (WAN) ، سرورها و غیره پشتیبانی کنند.

آنها به تهیه و حفظ روش‌های ورود امن به سیستم و گزارش اتفاقات شبکه کمک می کنند.

تکنسین‌های شبکه، علاوه بر فرایندها و رویه های خاص روش‌های بهینه‌سازی کارها را با ارایه راهکارهای شبکه و فناوری ارائه کنند.

آنها در صورت لزوم به‌روزرسانی‌ها و وصله‌های نرم‌افزاری را که توسط شرکت‌های تولید کننده نرم‌افزار و سیستم‌عامل منتشر می‌شود اعمال می‌کنند.

نصب و راه اندازی سرورها و سرویس های تحت شبکه از اصلی‌ترین وظایف تکنیسین خدمات شبکه است.

شرح شغل تکنسین خدمات کامپیوتر

تکنسین خدمات کامپیوتری، سیستم‌های کامپیوتری شما را در صورت نیاز برای رفع مشکل با استفاده از تجهیزات خود باز و دوباره اسمبل می کند.

تکنسین خدمات شبکه و کامپیوتر گروه استاد شبکه کارهای مربوط به نصب نرم افزار و ارتقا سیستم عامل را به صورت دقیق و تست شده انجام می دهد.

همچنین رفع مشکلات مربوط به نصب و اشتراک گذاری لوازم جانبی و تجهیزات IT مانند چاپگرها اسکنرها و غیره از جمله کارهای تکنسین خدمات کامپیوتری است.

نصب سیستم عامل جدید هنگام خراب شدن هارد دیسک‌ها از دیگر کارهای تکنسین کامپیوتر می‌باشد.

تکنسین‌های کامپیوتر آزمایش‌های عملکرد سیستم را با توجه به نیاز انجام می‌دهند و ویروس‌ها و بدافزارهای موجود روی کامیپوتر را از بین می‌برند.

آنها همچنین برای اطمینان از عملکرد بهتر و تشخیص مشکلات اتصال به شبکه، اجزای سخت افزار کامپیوتر را تنظیم می‌کنند.

در صورت قطعی ارتباط دستگاه‌های موجود در شبکه، تکنسین خدمات کامپیوتری میتواند با رفع مشکلات مربوط به کابل کشی شبکه و تست برقراری ارتباط نسبت به رفع مشکل ارتباط دستگاه‌های موجود در شبکه اقدام کند.

مسئولیت تکنسین‌های تعمیر کامپیوتر شامل تعویض صفحه نمایش در رایانه‌ها، نصب و پیکربندی برنامه‌های نرم‌افزاری و مونتاژ رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ است.

تکنسین‌های کامپیوتری ما مهارت کافی در یادگیری فن آوری‌های جدید بدون راهنمایی زیاد را دارند و میتوانند برای رفع مشکلات شبکه‌های کامپیوتری شما بسیار مفید باشند.

آنها باید مواردی مانند مشکلات صفحه نمایش، کارت شبکه و مادربرد، کارت ویدیو ، کارت صدا و مشکلات نرم افزاری مربوط به Outlook یا MS-Office و پیام های خطای windows را رفع کنند.  

 

اعزام تکنسین شبکه و کامپیوتر

مدارک تحصیلی و دوره‌های مورد نیاز تکنسین شبکه و خدمات کامپیوتری

تکنسین‌های کامپیوتر و شبکه گروه استاد شبکه علاوه بر مدارک کاردانی یا مهندسی علوم کامپیوتر یا رشته‌های مرتبط در فن‌آوری، یا دریافت گواهینامه A + از CompTIA یا سایر موارد Microsoft Certified Professional (MCP) و Cisco Certified Technician (CCT) به عنوان تکنسین تعمیر کامپیوتر به ارائه خدمات کامپیوتری می‌پردازند.

همچنین تکنسین‌های شبکه‌ی گروه استاد شبکه از برنامه‌های بازیابی سیستم آگاه هستند.

تکنسین‌های پشتیبانی شبکه و کامپیوتر گروه استاد شبکه با کسب مهارت‌های جدید خود را در جریان آخرین پیشرفت‌های فناوری قرار می دهند.

ساعت کاری گروه استاد شبکه تهران

برای درخواست اعزام تکنسین خدمات کامپیوتر و شبکه‌ی گروه استاد شبکه میتوانید از ساعت 9 صبح تا 9 شب در تمام روزهای هفته و ایام تعطیل با ما تماس بگیرید تا پس از انجام هماهنگی تکنسین ما در محل شما حضور یابد.

شماره تماس اعزام تکنسین فنی شبکه و کامپیوتر در تهران

در صورت نیاز به خدمات حضوری و درخواست اعزام تکنسین کامپیوتر به محل خود کافیست با شماره‌های

تلفن: 02163877763 و موبایل: 09355213763 تماس بگیرید.


هزینه خدمات تکنسین کامپیوتر و شبکه

هزینه انجام خدمات توسط تکنسین خدمات کامپیوتر و شبکه بسته به نوع و مقدار آن متفاوت است اما برای اطلاع از تعرفه تمام این خدمات ما در زیر لیست آن را برای شما قرار داده‌ایم.

تعرفه خدمات ماهانه پشتیبانی شبکه های کامپیوتری گروه استاد شبکه
مشاهده تعرفه خدمات نصب و راه اندازی سرویس تلفن‌های ویپ
تعرفه خدمات رایانه و شبکه های کامپیوتری گروه استاد شبکه

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.