خدمات پشتیبانی شبکه، سامانه درخواست تکنسین شبکه و کامپیوتر

پشتیبانی شبکه

 سامانه درخواست تکنسین شبکه و کامپیوتر

به دنبال راهکاری برای بهبود سرعت انجام فرآیندها در شبکه خود هستید؟

نیاز به رفع مشکلات اتصال و قطعی دستگاه‌های پرینتر و اسکنر دارید؟

نیاز به جلوگیری از قطعی و کندی سرعت اینترنت در شبکه خود دارید؟

اگر هر کدام از موارد بالا دغدغه شماست، می‌توانید از طریق تماس با ما و درخواست تکنسین شبکه نیازهای شبکه خود را به سرعت برطرف کنید.

دلایل اهمیت خدمات پشتیبانی شبکه

خدمات پشتیبانی شبکه

اهمیت پشتیبانی شبکه زمانی مشاهده می‌شود که شبکه دچار مشکل شده و امکان ارتباط صحیح و بدون مشکل با سرور و سایر دستگاه‌ی موجود در شبکه از بین برود.

قطعی و کندی ارتباط در شبکه برای هر کسب و کاری، چه کوچک و چه بزرگ، باعث کاهش بهره وری و هدر رفتن منابع آن کسب و کار می‌شود.

بنابراین کسب و کارها سعی می‌کنند چه از طریق استخدام کارشناسان فناوری اطلاعات داخلی و چه از طریق برون سپاری پشتیبانی فنی شبکه و سرور به یک سرویسکار شبکه و درخواست تکنسین شبکه خدمات مورد نیاز برای کارهای شبکه‌ی خود را دریافت کنند.

گروه استاد شبکه با بیش از ده سال تجربه در زمینه پشتیبانی شبکه و کامپوتر با تمام مشکلات و دغدغه‌های آشناست.

شما میتوانید از طریق تماس با گروه استاد شبکه و درخواست تکنسین شبکه خدمات مورد نظر خود را به بهترین نحوه دریافت کنید.

روش‌های مختلف دریافت خدمات پشتیبانی شبکه و سرور در کسب و کارها

کسب و کارها برای دریافت خدمات پشتیبانی مورد نیاز خود از سه روش استفاده می‌کنند:

  • استخدام نیروی متخصص برای پشتیبانی و نگهداری شبکه
  • انقعاد قرارداد پشتیبانی و نگهداری شبکه با شرکت متخصص
  • دریافت خدمات مورد نیاز از یک تکنسین فنی شبکه به صورت موردی در زمان نیاز

روش اول استخدام نیروی فنی

استفاده از روش اول در برخی از سازمان ها که تعداد کامپیوتر و سرورهای زیادی دارند مرسوم است. در این حالت بر اساس تعداد کامپیوتر ، تعداد سرور و وضعیت کلی شبکه ، نیروی انسانی متخصص شبکه و یا تکنسین پشتیبانی شبکه بصورت تمام وقت استخدام شده و بطور دائم در محل شرکت حضور دارند و امور مربوط به پشتیبانی و نگهداری شبکه، پشتیبانی سرور و مباحث مربوط به واحد IT را انجام میدهند.

مزایای این روش این است که این افراد بطور دائم در محل شرکت حضور دارند و هر درخواستی که در زمینه سیستمها و شبکه وجود داشته باشد را رفع می‌کنند.

معایب این روش نیز مشکلات مربوط به تعهدات حقوق و مزایای ماهیانه، بیمه تامین اجتماعی و تعهد سازمان به انجام وظایف و مسئولیتهایی است که در خصوص نگهداری نیروی انسانی بر عهده مدیریت سازمان می باشد.

روش دوم قرارداد پشتیبانی و نگهداری شبکه

یکی دیگر از روشهای پشتیبانی و نگهداری شبکه در سازمان ها، برون سپاری این خدمات به یک شرکت خدمات پشتیبانی شبکه است که بتواند بطور تخصصی عملیات پشتیبانی شبکه، پشتیبانی سرور و پشتیبانی سخت افزار کامپیوتر ها را انجام دهد. این کار با استفاده از قرارداد پشتیبانی و نگهداری شبکه انجام شده و کلیه امور این بخش به شرکت ارائه دهنده خدمات مطابق قرارداد واگذار میگردد.

شرکت پشتیبانی شبکه و سرور ، پس از انعقاد قرارداد پشتیبانی شبکه، ابتدا کلیه سیستمها و تجهیزات موجود اعم از سوئیچ ها، روترها، سرورها، ذخیره سازهای تحت شبکه و سایر موارد را بررسی میکند و اگر در ساختار شبکه مشکلاتی وجود داشته باشد اقدام به اصلاح آنها خواهد کرد.

سپس بر اساس نوع قرارداد پشتیبانی و نگهداری شبکه ممکن است نیروی انسانی متخصص را بصورت تمام وقت یا نیمه وقت در محل شرکت کارفرما مستقر نماید و یا بر اساس برنامه زمانبندی خاصی پرسنل بخش فنی پیمانکار پشتیبانی شبکه به محل کارفرما مراجعه نمایند.

روش سوم دریافت خدمات پشتیبانی شبکه از یک تکنسین فنی شبکه به صورت موردی در زمان نیاز

اما گاهی حجم نیاز کسب و کارها به گونه‌ای است که نیازی به استخدام یک نیروی فنی یا قرار پشتیبانی با یک شرکت پشتیبان شبکه نیست و فقط هر زمان که شبکه دچار مشکلی شده باشد نیاز به رفع این مشکلات توسط یک تکنسین فنی شبکه به صورت موردی در زمان نیاز دارند که بعد از درخواست تکنسین شبکه ، تکنسین شبکه به محل مشتری مراجعه کرده و مشکلات فنی شبکه را برطرف میکند.

تجربه نشان داده، مزایای روش دوم و سوم برای انجام امور پشتیبانی شبکه و سرور از روش استخدام نیروی انسانی تمام وقت بیشتر است. در این روش کارفرما نیازی به استخدام یک نیروی کار ندارد و هر زمان که نیاز داشته باشد می تواند پشتیبانی شبکه و سرور را بر اساس مفاد قرارداد لغو کند اما در استخدام نیروی انسانی تمام وقت کارفرما مجبور است تا پایان قرارداد پرسنل ایشان را نگه دارد و یا در صورت اخراج با مشکلات سازمان تامین اجتماعی و اداره کار مواجه می‌شود.

مزیت دیگر این روش استفاده از تخصص‌های متنوع یک شرکت پیمانکار است. معمولاً در شرکتهای ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه مانند گروه استاد شبکه، تیم های تخصصی مختلفی وجود دارد که برای مثال در حوضه امنیت شبکه، برنامه نویسی و نرم افزار ، فروش تجهیزات شبکه مانند فروش سرور HP و سایر تخصص ها فعالیت دارند.

با انعقاد قرارداد پشتیبانی شبکه با این شرکتها در واقع شرکت کارفرما با یک تیم متخصص در ارتباط خواهد بود و این تیم قادر به رفع همه نیازهای بخش فناوری اطلاعات می باشد.

در حالی که وقتی فرد یا افرادی را برای پشتیبانی و نگهداری شبکه استخدام می شوند، کارفرما فقط امکان استفاده از تخصص محدود همان افراد را دارد و اگر نیازی فراتر از تخصص آنها باشد دوباره باید هزینه آن را پرداخت نماید.

از معایب انعقاد قرارداد پشتیبانی و نگهداری شبکه با یک شرکت یا شخص میتوان عدم حضور تمام وقت پرسنل این بخش را بیان کرد و یا اینکه ممکن است درخواستهایی که از سمت کارفرما ارسال می شود در زمان لازم انجام نگردد. که البته با انعقاد قرارداد پشتیبانی شبکه بصورت حرفه ای از این موارد هم میتوان جلوگیری کرد.

چرا کسب و کارها برای درخواست تکنسین شبکه با گروه استاد شبکه تماس می‌گیرند؟

دلایل مختلفی برای انتخاب هر پیمانکار شبکه میتواند وجود داشته باشد. اما دلایلی که باعث می‍شود شرکت‌ها و کسب و کارها درخواست تکنسین شبکه از گروه استاد شبکه داشته باشند را در زیر مشاهده می‌کنید:

  • سرعت و دقت: در صورت به وجود آمدن مشکلی در شبکه ما در سریعترین زمان اقدام به رفع مشکل خواهیم کرد.
  • تعداد پروژه‌های انجام شده: بیش از 450 پروژه موفق اجرا کرده‌ایم.
  • تعداد کارشناسان: بیشتر از 10 کارشناس پشتیبان شبکه با گرایش‌های مختلف داریم که باعث می‌شود مشکلات را در سریعترین زمان رفع کنیم.
  • سابقه: ما بیش از یک دهه تجربه قابل استناد داریم.
  • تنوع مشتریان ما: مشتری‌های ما چه از نظر اندازه و چه از نظر نوع کسب و کار بسیار متنوع هستند. این باعث می‌شود درک دقیقی از مشکلات انواع کسب و کارها داشته باشیم.
  • دانش فنی بروز: هر روز و هر لحظه در حال یادگیری هستیم. چون می‌دانیم دانش IT هر روز در حال پیشرفت است.
  • همکاران تجاری: با تامین‌کننده‌های برتر نرم افزارهای مالی و اداری، سخت‌افزارها و سرویس‌دهنده‌های اینترنت همکاری تجاری داریم. به این ترتیب از جهت خرید سرویس‌ها و تجهیزات مورد نیاز به قیمت مناسب همیشه از دیگران جلوتر خواهید بود.
  • مستندسازی: اطلاعات شما شامل تنظیمات، پسوردها، نکات کلیدی و همه جزئیات دیگری که به واسطه خدمات ما در اختیارمان قرار گرفته را مستند در اختیارتان می‌گذاریم.
  • عدم افشای اطلاعات: در قراردادهایمان بند NDA:Non-Disclosure Agreement داریم که تضمین می‌کند اطلاعات کسب و کار شما هیچ‌وقت از جانب ما افشا نخواهد شد.
  • گزارش ماهیانه (KPI): ماهانه گزارش کار شفاف و واضح در اختیارتان می‌گذاریم تا دقیقاً وضعیت شبکه کامپیوتریتان را بدانید و متوجه شوید ما چه کارهایی انجام داده‌ایم و چقدر در کارمان موفق یا ناموفق بوده‌ایم.

درخواست تکنسین شبکه به صورت ریموتی و از راه دور

انجام خدمات پشتیبانی شبکه به صورت ریموتی و از راه دور یکی دیگر از خدماتی است که توسط گروه استاد شبکه ارائه می‌شود. یکی از مزایای درخواست تکنسین شبکه به صورت ریموتی کاهش هزینه انجام خدمات برای هر دو طرف می‌باشد که با توجه به حذف زمان رفت و آمد و هزینه حمل و نقل مبلغ دریافتی از مشتری هم تا نصب مبلغ هزینه حضوری کاهش می‌یابد

و از معایب این روش هم می‌توان به محدود بودن خدمات قابل انجام از طریق ریموت و از راه دور اشاره کرد. برای اطلاع از خدمات پشتیبانی شبکه و درخواست تکنسین شبکه به صورتی ریموتی و از راه دور قابل می‌توانید با ما تماس بگیرید.

تعرفه خدمات پشتیبانی ماهیانه و تعرفه خدمات موردی شبکه و سرور

هزینه های نگهداری و پشتیبانی شبکه بر اساس نوع سرویس درخواستی و پیچیدگی شبکه و زیرساخت هر مشتری متغیر است. هرچه تعداد سرویس‌ها و کاربران شبکه شما بیشتر باشد زمان و نیروی متخصص‌ بیشتری لازم است و به همین نسبت هم مبلغ هزینه پشتیبانی از شبکه شما بیشتر خواهد بود.

مقدار زمانی که صرف رفع مشکل می‌شود نیز فاکتور مهمی در قیمت خدمات خواهد بود.

تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه به صورت ماهیانه

تعرفه خدمات پشتیبانی در زمان نیاز و به صورت موردی

قرارداد پشتیبانی شبکه

قرارداد پشتیبانی شبکه بین شما به عنوان کارفرما و شرکت پشتیبانی شبکه به عنوان پیمانکار منعقد می‌شود. این قرارداد به مواردی مثل طرفین قرارداد، مدت قرارداد، تعهدات پیمانکار،تعهدات کارفرما، مبلغ و شرایط فسخ اشاره دارد.

سرویسکار شبکه

امروزه بیشتر شرکت‌های موفق انجام خدمات پشتیبانی شبکه خود را از طریق برونسپاری به شرکتها و اشخاص فعال در این زمینه می‌سپارند.

قبل از انتخاب شرکت یا شخص و درخواست تکنسین شبکه موارد زیر را مد نظر دشته باشید

فرآیند پاسخگویی سریع و به موقع

شرکت پشتیبان شبکه باید فرآیندی سریع جهت پاسخگویی به نیازها و مشکلات بوجود آمده در زیرساخت شبکه و سرورهای شرکت شما داشته باشد .

داشتن قرارداد واضح درج جزئیات خدمات

یک شرکت پشتیبان شبکه باید قراردادی محکم برای اجرای دقیق تعهدات و خواسته های شما داشته باشد.

داشتن برنامه برای مدیریت بحران

مشکلات سخت افزاری، ویروسها و حملات سایبری میتواند مشکلات زیادی برای شما بوجود آورد، داشتن برنامه برای این مواقع یک امتیاز خوب برای شرکت پشتیبانی شبکه است.

میزان رضایت مشتریان

سعی کنید با استفاده از تجربیات مشتریان قبلی شرکت میزان رضایت مشتریان را از نحوه خدمات توسط شرکت مشخص کنید.

گزارش دهی ماهیانه و منظم

سیستم گزارش دهی منظم ماهانه یا حتی هفتگی از اتفاقات و شرایط پیش آمده و به شما کمک میکند تا بفهمید چه کارهایی برای شما انجام شده و برای چه چیزهایی هزینه میکنید.

مستندسازی و ارائه مستندات شبکه به کارفرما

در طول حیات شرکت، شما لزوما با یک ارائه دهنده خدمات و یک شرکت کار نمیکنید. بنابراین نیاز است تا مستندات مربوط به اقدامات انجام شده، اتفاقات و رخدادهای شبکه را از شرکت پیمان کار دریافت کنید. یک شرکت خوب خدمات شبکه، تمامی کارها ، معماری و جزئیات را مستند می کند و در پایان کار، مستندات را ارائه میدهد.

دریافت خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه و درخواست تکنسین شبکه برای چه شرکت‌هایی مناسب است؟

خدمات پشتیبانی شبکه شرکت

اگر در سازمانتان به هر طریقی از اینترنت، شبکه و کامپیوتر استفاده می‌کنید پشتیبانی شبکه می‌تواند فعالیت‌تان را تسهیل و تسریع کند. ما به انواع گسترده‌ای از کسب و کارها در استان تهران خدمات ارائه می‌دهیم. شرکتهایی از 5 کاربر تا 400 کاربر. کسب و کار مشتریان ما از رستوران و کافی شاپ، تا شرکت‌های بازرگانی و آموزشی، متنوع هستند.

فقط در صورتی که سازمان شما به حدی بزرگ است که بیشتر از 200 نیرو دارید در این صورت پیشنهاد ما این است که خودتان دپارتمان IT داشته باشید. هرچند در دنیا حتی سازمان‌هایی به این بزرگی هم پشتیبانی شبکه را برون‌سپاری می‌کنند.

مهمترین سوالات در مورد درخواست تکنسین شبکه از گروه استاد شبکه

گروه استاد شبکه چه خدماتی در زمینه پشتیبانی شبکه ارائه می‌کند؟
ما سرویس‌های متنوعی برای انواع شرکتها داریم. این سرویس‌ها بسته به اندازه شرکت و تنوع و پیچیدگی سرویس ارائه شده، می‌تواند به صورت از راه دور، ساعتی و تمام وقت باشد. کارشناسان فنی و فروش ما با اتکا به تجربه ۱۰ ساله، مناسب‌ترین نوع سرویس را به شما پیشنهاد می‌دهند.

قراردادهای پشتیبانی شبکه چند وقته هستند؟
معمولاً قراردادهای پشتیبانی شبکه یک ساله هستند. ما در گروه استاد شبکه با مشتری‌های جدیدمان ابتدا برای یک دوره ۳ ماهه قرارداد امضا می‌کنیم تا جزئیات همکاری بهتر و بیشتر مشخص شود و بعد از آن این قرارداد را برای ۹ ماه آینده تمدید می‌کنیم. ولی در نهایت در هر زمان از قرارداد که مشتری بخواهد آن را فسخ کند هیچ مانعی وجود نخواهد داشت.

آیا به کمک پشتیبان شبکه می‌توان اطلاعات سازمانی را طوری دسته‌بندی کرد که دسترسی‌های افراد به اطلاعات مدیریت‌شده و محدود باشد؟
بله، می‌توان هر سطحی از محدودیت را برای افراد مختلف تعیین کرد. این محدودیت‌ها توسط مدیران ارشد شرکت سیاست‌گذاری شده و توسط ابزارهای تخصصی پیاده‌سازی می‌شود. سطوح دسترسی می‌تواند از اشخاص تا واحد‌های شرکت متغیر باشد. به عنوان مثال، دلیلی ندارد که پرسنل فنی شرکت به اسناد و مدارک واحد مالی دسترسی داشته باشند.

اگر در زمانی که کارشناس پشتیبانی شبکه در شرکت حضور ندارد به مشکل برخوردیم، این مشکل چطور حل می‌شود؟
تکنسین‌های گروه استاد شبکه در زمانی که در محل شرکت شما حضور ندارند، از طریق ریموت مشکلات شما را حل می‌کنند. بیشتر مشکلات به همین طریق قابل رفع هستند، به جز مشکلات سخت‌افزاری، که بعد از تماس شما در اولین فرصت در محل شما حضور خواهد داشت.

شرکت‌های پشتیبانی شبکه مشکلات نرم‌افزاری مثل نرم‌افزار حسابداری یا نرم‌افزار انبار را هم حل می‌کنند؟
نرم‌افزارهایی مثل حسابداری و انبار هر کدام پشتیبانی خودشان را دارند. به طور کلی پشتیبانی از این نرم‌افزارها خارج از محدوده وظایف شرکت پشتیبانی شبکه است. با این حال تکنسین‌های گروه استاد شبکه سعی می‌کنند با تعامل با شرکت ارائه‌دهنده نرم‌افزار، مشکلات آن را هم حل کنند.

اگر در خارج از ساعات اداری شبکه کامپیوتری به مشکل برخورد باید چه کار کنیم؟
شماره تماس کارشناس شبکه در اختیار شما قرار می‌گیرد تا اگر خارج از ساعات اداری هم مشکلی پیش آمد بتوانید به سرعت به کارشناس دسترسی داشته باشید و در کمترین زمان مشکل حل شود. این سرویس به عنوان خدمات ۲۴×۷ شناخته شده و امری ضروری در دریافت پشتیبانی شبکه است.

چقدر طول می‌کشد تا مشکلات مطرح شده توسط کارشناس شبکه حل شود؟
کاملاً بستگی به پیچیدگی مشکل پیش آمده و میزان اهمیت آن دارد. ولی در صورت داشتن قرار داد پشتیبانی با گروه استاد شبکه ما مشکلات شبکه شما را در سریعترین زمان طبق رفع خواهیم کرد.

آیا با استفاده از خدمات پشتیبانی شبکه می‌توان حجم استفاده کاربران از اینترنت را محدود کرد؟
بله، تقریباً هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. کارشناس پشتیبانی شبکه می‌تواند کاری کند که به هر کارمند مقدار خاصی از اینترنت اختصاص داده شود… می‌شود کاری کرد که سرعت دانلود شخص خاصی از یک سطح معین پایین‌تر نیاید… می‌شود دانلودها را محدود کرد… و هزار کار دیگر. سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری در مورد این محدودیت‌ها توسط مدیران ارشد شرکت انجام می‌شود و با ابزارهای تخصصی پیاده‌سازی می‌شود.

 مدارک و دوره‌های مورد نیاز تکنسین‌های پشتیبانی شبکه گروه استاد شبکه

تکنسین‌های کامپیوتر و شبکه گروه استاد شبکه علاوه بر مدارک کاردانی یا مهندسی علوم کامپیوتر یا رشته‌های مرتبط در فن‌آوری، یا دریافت گواهینامه A + از CompTIA یا سایر موارد Microsoft Certified Professional (MCP) و Cisco Certified Technician (CCT) به عنوان تکنسین تعمیر کامپیوتر به ارائه خدمات کامپیوتری می‌پردازند.

همچنین تکنسین‌های شبکه‌ی گروه استاد شبکه از برنامه‌های بازیابی سیستم آگاه هستند.

تکنسین‌های پشتیبانی شبکه و کامپیوتر گروه استاد شبکه با کسب مهارت‌های جدید خود را در جریان آخرین پیشرفت‌های فناوری قرار می دهند.

ساعت کاری درخواست تکنسین شبکه

برای درخواست تکنسین شبکه و کامپیوتر از گروه استاد شبکه میتوانید از ساعت 9 صبح تا 9 شب در تمام روزهای هفته و ایام تعطیل با ما تماس بگیرید تا پس از انجام هماهنگی تکنسین ما در محل شما حضور یابد.

شماره تماس اعزام و درخواست تکنسین شبکه و کامپیوتر

در صورت نیاز به خدمات حضوری و درخواست تکنسین شبکه به محل خود کافیست با شماره‌های

تلفن: 02163877763 و موبایل: 09355213763 تماس بگیرید.