خدمات نصب و راه اندازی شبکه – راه اندازی و پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری

گروه استاد شبکه با ارائه سریعترین خدمات نصب و راه اندازی شبکه یکی از اصلی ترین شرکت های فعال در زمینه فناروی است. خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری ما عبارت است از خدمات نگهداری و پشتیبانی از تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه و رفع مشکلات و پیاده سازی سرویس‌های مورد نیاز در شرکتها و سازمانهایی که از شبکه های کامپیوتری استفاده میکنند.

در زمان استفاده از شبکه ممکن است برای رایانه ها و یا تجهیزات شبکه مشکلاتی بوجود آید و رفع این مشکلات اهمیت بسیار زیادی در کارآیی شبکه های کامپیوتری دارد تا شرکتها بتوانند بدون دغدغه از قطعی شبکه و توقف کارهای روزمره سازمان، از امکانات شبکه به درستی استفاده کنند.

فرایندهای عیب یابی شبکه‌های کامپیوتری یکی از دشوارترین کارها است، زیرا امکان بروز اشکال در گستره وسیعی از فرایندها و تجهیزات وجود دارد. فرایند عیب یابی شبکه یک رویکرد منظم برای حل مشکل است که برای یافتن اشکالات نرم افزاری یا سخت افزاری شبکه و رفع ایراد و اصلاح آنها صورت میگیرد.
متخصص عیب یابی سعی در تشخیص محدوده و نوع مشکل دارد و با داشتن دانش و تجربه کافی در مورد انواع اشکالات فرایند عیب یابی را آغاز کرده، در نهایت اقدام به برطرف کردن مشکل میکند. در فرایند عیب یابی بهتر است یک روال منظم طی شود و اقدامات لازم نیز در یک فهرست وارسی یادداشت شوند.

خدمات شبکه و کامپیوتر

معمولا تمامی شرکتها و فروشگاه هایی که از کامپیوتر برای انجام کارهای خود استفاده میکنند، برای رفع مشکلات خود در این زمینه و یا بهبود و ارتقای آن به شخص یا شرکتی نیاز دارند که موارد مربوط به آن را برطرف کنند.

مواردی مانند رفع مشکلات کامپیوتر و ارتباط آن با شبکه، اصلاح زیر ساخت شبکه برای کم کردن مشکلات احتمالی، حفظ و نگهداری از اطلاعات و تهیه بکاپ از اطلاعات مهم و حیاتی، راه اندازی سامانه های جدید از جمله مواردی است که باعث میشود مجموعه های مختلف به دنبال شخص یا گروهی برای انجام آن باشند.

همچنین تمامی تجهیزات نرم‌ افزاری و سخت افزاری که در شبکه مورد استفاده قرار میگیرند، باید به صورت هفتگی و یا ماهیانه به‌روز رسانی و بررسی شوند.

اگر شما در محل کارتان یک شبکه راه‌اندازی کرده باشید و از آن برای ارتباط بین کارمندان و مشتریان به منظور سرعت بخشیدن به کارها استفاده می‌کنید، به خوبی متوجه شده باشید که قطعی ارتباط بین سیستم‌ها ممکن است باعث چه مشکلاتی شود.

در واقع شما با دریافت خدمات پشتیبانی شبکه و سرور گروه استاد شبکه از مشکلات احتمالی خرابی سیستم ها و قطعی شبکه پیشگیری می‌کنید. گروه استاد شبکه با بیش از 10 سال تجربه در زمینه خدمات پشتیبانی شبکه  کلیه خدمات شبکه در تهران شامل خدمات راه اندازی و نگهداری از انواع شبکه‌های کامپیوتری را ارائه ‌می دهد.

پشتیبانی و رفع مشکلات شبکه‌های کامپیوتری

مشکلات شبکه های کامپیوتری معمولا به دو دسته تقسیم میشوند:

اشکالات سخت افزاری: برخی اشکالات نظیرخرابی دستگاه و تجهیزات شبکه و قطعی اتصالات، سخت افزاری هستند.

اشکالات نرم افزاری: برخی اشکالات که به دلیل پیکربندی اشتباه، ویروسهای رایانه ای و محدودیت های ایجاد شده توسط فایروال به وجود می آید، مشکلات نرم افزاری هستند.

محدوده بروز مشکل در شبکه بسیار گسترده است و در دو حالت زیر رخ میدهد:

بروز اشکال در قسمتی از شبکه: وقتی قسمتی از شبکه مشکل دارد، یعنی یک بخش از شبکه قطع شده است و اشکال از یک یا چند دستگاه و یا اتصالات آنها است ولی سایر قسمتهای شبکه قابل دسترسی هستند.
بروز اشکال در کل شبکه: زمانی که کل شبکه از کار بیفتد و به هیچ قسمتی از شبکه نتوان دسترسی داشت و یا برای تمام رایانه ها و نودهای شبکه مشکل یکسانی مانند عدم دسترسی به اینترنت پیش آمده باشد.

خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری از خدمات اصلی گروه استاد شبکه می باشد و ما میتوانیم اکثر مشکلاتی که در قسمت اکتیو یا پسیو شبکه شما بوجود می آید را در اسرع وقت برای شما رفع کنیم. برای دریافت خدمات اکتیو و پسیو شبکه های کامپیوتری در تهران میتوانید با گروه استاد شبکه تماس بگیرید.

با استفاده ازخدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری که توسط گروه استاد شبکه ارایه میشود، اختلال‌هایی که در عملکرد شبکه و تجهیزات کامپیوتری شما بوجود می‌آید در سریع ترین زمان رفع خواهد شد. خدمات پشتیبانی شبکه می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

بررسی زیرساخت شبکه و ورودی‌های اینترنت رفع مشکلات احتمالی

ایجاد دسترسی‌ها و راه اندازی سرویس‌های مورد نیاز 

بررسی تمام کلاینت‌ها و نودها و رفع ایرادات آنها

پشتیبان گیری دوره‌ای از اطلاعات مهم و ارائه آن به کارفرما

افزایش امنیت در شبکه

ارائه خدماتی همانند نصب و بروز رسانی آنتی ویروس و فایروال

مدیریت دسترسی اینترنت

رفع ایرادات مربوط به سرور

رفع ایرادات کندی سرعت شبکه

صفر تا صد شبکه و رفع اشکالات سیستم و شبکه

ارائه گزارش‌های روزانه و یا هفتگی یا ماهانه بسته به نوع کار در خصوص فعالیت‌های انجام شده

رفع مشکلات سخت افزاری کامپیوترها

عیب یابی و رفع مشکلاتی که ممکن است در کامپیوترها، تجهیزات شبکه، سرورها، چاپگرها و سایر تجهیزاتی که توسط کاربران استفاده میشود بوجود آید، کاری است که توسط پشتیبانی شبکه گروه استاد شبکه انجام می شود.

تکنسین خدمات کامپیوتری

رفع مشکلات نرم افزاری شبکه‌های کامپیوتری

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است، برای شبکه های کامپیوتری بوجود آید، مشکلات نرم افزاری کامپیوترها، سرورهای شبکه، سیستم عامل و نرم افزارهای کلاینت است برای رفع آن میتوانید با ما تماس بگیرید.

رفع مشکلات زیرساخت های شبکه‌های کامپیوتری

زیر ساخت های شبکه یعنی تجهیزات پسیو شبکه که شامل کابل های شبکه، داکت و ترانک شبکه، رک، پچ پنل، کیستون ها وپچ کوردهایی هستند که در ساختار شبکه از آنها استفاده شده است و ممکن است هرکدام از این تجهیزات به علتی دچار مشکل شده و کارکرد شبکه را با مشکل مواجه کنند. اگر شما با این چنین مشکلاتی در شبکه محل کار خود مواجه هستید برای رفع آن میتوانید با ما تماس بگیرید.

ساعات کاری شرکت خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر

هزینه خدمات پشتیبانی شبکه در محل شما

همان طور که میدانید هزینه خدمات پشتیبانی شبکه بسته به مورد متفاوت است اما برای اطلاع از حدود قیمت ما در اینجا لیست خدمات و قیمت را قرار داده ایم.

مشاهده تعرفه خدمات پشتیبانی ماهیانه شبکه و کامپیوتر گروه استاد شبکه

مشاهده تعرفه خدمات شبکه و کامپیوتر گروه استاد شبکه

کلیه شرکتها، مدارس و آموزشگاه ها میتوانند برای استفاده از خدمات فنی کامپیوتری و پشتیبانی گروه استاد شبکه با ما تماس بگیرند.